عكسهاي عاشقانه كودكان (1) وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب


نظرات شما عزیزان:

داداش امیر
ساعت21:59---5 بهمن 1390
سلام وبلاگ خوبی داری من داداش امیرم اگر فرصت داشتی به وبلاگ ما هم یه سربزن اگه خواستی لینکم کن بعد خبرم کن ادرس وب:ilove_ad.loxblog.com

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت11:49---2 آذر 1390
سیلااااااااااااااااااااااااااا ااااااام
اجی واسا بینم
این مسافرتت چقد طولانی شد
بابا بیا پیشمون


امیر حسین
ساعت0:54---18 آبان 1390

دلم براي کسي تنگ است که





طلوع عشق را به قلب من هديه مي دهد





دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش





مرا در عشقش غرق مي کند


ملیحه
ساعت13:56---17 آبان 1390
چقد ناناسننننننننن

مجنون تنها
ساعت10:11---12 آبان 1390

salam
web khili ghashangi dari dost dashti ye sar ham be web ma bezan khoshhal mishim
montazeretam



امیرحسین
ساعت9:45---12 آبان 1390
سلام مینو گفتی بازم بیا پیشم اومدم بگم
من اومدم


مريم
ساعت21:53---11 آبان 1390
سسسسسسسلام مينا جان خوبي خييلي وب خوب و جالبي داري ممنون كه به وب من سر زدي بازم بيا دوست دارم

امیرحسین
ساعت15:18---10 آبان 1390
سلام مینو جووووووووون خوبی؟
نمیدونم چی شد یه دفعه سر از وبلاگه تو دراوردم یه چیز دیدم خیلی تعجب کردم تو منو لینک کردی ولی من تو رو لینک نکرده بودم!!!!!!
همین الان لینکیدممممممممت


noor
ساعت20:31---9 آبان 1390
سلام خیلی جالب بود.به وبه منم سر بزن اومدی نظر یادت نره!اگه با تبادل لینک موافقی وبلاگه منو به اسم forbidden love لینک کن به منم بگو تا لینکت کنم.موفق باشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:عكس هاي عاشقانه,عكس,عكس بچه,love,ساعت 19:43بدست مینا| |

Design By : ashkii341